مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

مترجــم دردها

هر آنچه سخت و استوار است،دود می شود و به هوا می رود

هفتاد و یکمین

اثر خستگی مفرط و یا بی حواسی؟


دیشب به جای اسپری مردانه،اسپری خوشبو کننده زیر بغل گرفتم و امروز رفتم یک عطر زنانه خریدم


!


برای پرهیز از ضرر مالی بیشتر نقدا ً دور اسپری خوشبو کننده را خط کشیدم !



نظرات 11 + ارسال نظر
پیانیست دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 22:58 http://baharakmv21.blogsky.com

زنونه هه رو نگهش دارید و برای این که حروم نشه تا تاریخ انقضاش زن بگیرید.

در حال که دست خواهرم است و دست من خالی ز پول !

الهه محمدی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 00:58

حواسِ پرت؟! چی هست اصن؟! من که همیشه حواسم هست.. می دونی..

الان دماغ شما که دراز نشده که زبونم لال !

یک لیلی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 09:09

هر دو از بی حواسی یا از خستگی ؟! فروشنده هم لابد دچار خستگی مفرط یا بی حواسی بوده ! به هر حال مبارک باشه . هر چند که هنوز چیزی رو که می خواستین نخریدین !

البته بنده از بوی ادکلن راضی ام،افسوس اینکه خبر رسیده بویش تابلو زنونش کمرم را شکست دوست در پس پرده !

محمد چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 12:00 http://www.sabz.parsiblog.com

البته یک نکته بسیار مهم! هم وجود داره و اون هم اینکه احتمالا فروشنده به خاطر تشویق شما و ترویج ازدواج این کار رو انجام داد و اسپری زنانه به شما فروخت.

جانب انصاف رو باید رعایت کرد ،اون بی نوا من هر چی می گفتم آورد،اشکال از بینی و سلیقه خریدار بودش !

پرچونه پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 00:32

من فک کنم بیشتر حواستو دادی به خانوماااا تازگیااا
حواست از خودت پرت شده جووون دوس

پـــــُــر ز چـــونه یعنی جون دوستی منو به سخره گرفتی ؟! همانا ما همگی جون دوستیم،یکی آگاه تر یکی کمتر !

دل باید بره اون طرفی وگرنه مردها و زن ها که همیشه حواسشون به هم هست،منکرشو بیار ببینم حرف حسابش چیه!ولی در کل من حواسم نه از قبل بیشتر شده و نه کمترفتنها بحث بر سر این است که این طور که مشامم گواهی می دهد ادکلن ها و عطر های زنانه ملایم تر و خوشبوترند تا ادکلن ها و عطر ها و ساپری ها مردانه.همین

رها از چارچوب ها پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 09:25 http://peango.persianblog.ir


البته نگران نباش این همه آبجی داریُ رد کن بیاد حروم نشه

آبجی بگو شوخی می کنی

باشه بابا شوخی می کنم

ن.د.ا جمعه 2 دی 1390 ساعت 15:52 http://bluesky1.persianblog.ir

اشکال نداره. کادو میدی

به اکبر خانوم؟!

فانی جمعه 2 دی 1390 ساعت 21:59

نه!
گفتم که نفرستش!
من مردونه می زنم!

بر فرستندش لعنت !

منیره جمعه 2 دی 1390 ساعت 23:26 http://rishi.persianblog.ir/

ادکلون خریدنت اینه زن گرفتنت دیدن داره

این حرف ها رو ولش مادرم،کی بریم خواستگاری ؟!

soroush.h.b جمعه 9 دی 1390 ساعت 13:58

mahze ehtiat inbar kasio ba khodet bebar ke kami ham havas dashte bashe ke nezarat kone,sarfeye eghtesadisham bishtar
p.s:takid mikonam ru shakhsesh deghat kon havas dashte bashe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد